Produkt

Produkt

JAK OBJEDNAT A JAK ZAPLATIT

Provozovatel VENOMSHOP.CZ

Megaplay s.r.o.

Chválova 678 , Beroun, 266 01

IČO: 64825558

tel: +420 777 77 40 25

1. REGISTRACE

Pro objednání zboží z e-shopu www.VENOMSHOP.CZ je i ve vašem zájmu před nákupem nutná vaše registrace. Prosíme, registrujte se! Údaje, které musíte při registraci povinně vyplnit, jsou v registračním formuláři označeny * - hvězdičkou.

K přihlášení do systému a pozdějšímu uskutečnění objednávky budete potřebovat heslo, které si zvolíte přímo v registračním formuláři. Až po registraci budete moci být přidáni do naší databáze. Toto Vaše heslo bude požadováno i pro vaše další objednávání v e-shopu.

2. PŘIHLÁŠENÍ

K přihlášení je potřeba vyplnit váš e-mail a heslo, které jste zadali při registraci. Pokud jste vaše heslo zapomněli, použijte v přihlašovacím formuláři odkaz - Zapomenuté heslo. Systém vám na tento požadavek vygeneruje nové heslo a zašle ho na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci.

Po zalogování si můžete kdykoliv změnit heslo ve vašem osobním nastavení.

3. NÁKUP ZBOŽÍ

Při nákupu zboží vyberte nejprve produkt, o který máte zájem. V detailním zobrazení (po kliknutí na obrázek zboží) si zvolte požadovanou velikost či barvu a poté stiskněte tlačítko Přidat do košíku. Současně si zvolíte počet objednávaných kusů.

4. NÁKUPNÍ KOŠÍK

Podrobný rozpis aktuálního stavu zboží v košíku je vám k dispozici až po přihlášení do systému.

Najdete jej v pravé horní části stránky - Stav košíku, a také pod přehledem zboží v košíku v pravém sloupci - Dokončit objednávku.

Tato přehledová stránka slouží i pro pozdější potvrzení a odeslání objednávky.

5. ZPŮSOBY PLATBY ZA ZBOŽÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

* platba dobírkou (platíte při převzetí zboží)

* platba bankovním převodem (platíte dříve, než dostanete zboží. Zboží Vám odešleme ihned, jakmile bude platba připsána na náš účet)

* platba on-line vaší platební kartou

* zálohová faktura (pošlete nám objednávku, poté my vám zašleme fakturu, vy ji zaplatíte a vzápětí vám pošleme zboží)

KDY A JAK DOSTANETE ZBOŽÍ?

Po odeslání objednávky zboží na www.VENOMSHOP.CZ dostanete automaticky potvrzovací e-mail s přehledem objednávky a informací o tom, že vaše objednávka byla přijata do systému. Od této chvíle děláme maximum, abychom zboží co nejdříve doručili na vaši adresu.

Obvyklá lhůta pro doručení zboží k vám se pohybuje v rozmezí 2 až 3 pracovních dnů od objednání.

Stav vaší objednávky můžete průběžně sledovat v části Přehled objednávek. Pokud by lhůta pro doručení zboží měla překročit 5 pracovních dnů, budeme vás o tom bezodkladně informovat e-mailem, popř. telefonicky, a upřesníme termín expedice. V těchto případech bývá obvyklou příčinou momentální chvilková nedostupnost objednaného zboží v našem skladu.

V případě, že jste:

* neobdrželi od nás potvrzovací e-mail, nebo
* neobdrželi od nás objednané zboží ani informaci o prodloužené době expedice do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, prosíme, kontaktujte nás ve společném zájmu na: info@veum-shop.cz

JAK POSÍLÁME?

1. K posílání zboží po ČR používáme:

Zásilkovna

PPL

 Dopravné zdarma v případě objednávky nad 2 000 Kč

2. K posílání zboží z České republiky na SLOVENSKO používáme:

* Služba PPL - doručení 1 den. (Bratislava); 2 dny ostatní místa Slovenské republiky. Doručovací kurýr vždy telefonicky předem informuje o doručení!

* Slovenská pošta - doručení do 4 pracovních dní, zboží posíláme na dobírku

3. Objednávané zboží je také možné vyzvednout osobně na naší prodejně na adrese Vltavská 28, Praha 5, 150 00 ( metro "Anděl" )

+420 776 310 410

V případě, že bude zásilka při doručení viditelně poškozena nebo otevřena, odmítněte ji převzít, a o této situaci nás, prosím, neodkladně informujte.

VRÁCENÍ PENĚZ

Chápeme, že zboží, které si objednáváte na internetu, nemáte možnost předem vyzkoušet ani pořádně prohlédnout. Považujeme na rozdíl od jiných za samozřejmost: pokud vám zaslané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, máte možnost nám ho vrátit.

Jistě pochopíte, že od vás v takové situaci požadujeme splnit tyto podmínky:

* vraťte nám zboží nepoužité, čisté

* vraťte nám ho do 14 dnů od převzetí

Vaše peníze Vám budou vráceny zpět.

V případě, že vám objednané zboží nevyhovuje, a chcete je vrátit, postupujte takto:

  1. Nepoužité a nepoškozené zboží zabalte do originálního balíku (obalu), ve kterém vám bylo doručeno.
    2. Přiložte originál naší faktury, kopii vaší stvrzenky o zaplacení a dále informaci, jakým způsobem a kam chcete od nás peníze vrátit.
    3. Peníze vracíme buď bankovním převodem (je tedy nutné uvést číslo vašeho účtu a jméno)
    4. Takto připravenou zásilku s označením "PENÍZE ZPĚT" pošlete poštou jako Obyčejný balík nebo Obchodní balík, a to nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí na adresu skladu:

  2. Fighter-Shop, Vltavská 28, Praha 5, 150 00,

  3. Neposílejte nám zboží zpět formou dobírky! Zboží vrácené tímto způsobem nemůžeme převzít a tím byste si i prodloužili dobu, nezbytnou k tomu, než vám budou vráceny peníze zpět.

STORNO OBJEDNÁVKY

Storno objednávky ze strany kupujícího Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání nebo objednávka v době stornování ještě nebyla expedována. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako je zbytečná doprava atp.

Prodávající si vyhrazuje možnost odstoupit od kupní smlouvy! 

Storno objednávky ze strany prodávajícího a) bez udání důvodu b) zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

objednávky můžete průběžně sledovat v části Přehled objednávek. Pokud by lhůta pro doručení zboží měla překročit 5 pracovních dnů, budeme vás o tom bezodkladně informovat e-mailem, popř. telefonicky, a upřesníme termín expedice.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

Je jasné, že zboží, které si objednáváte na internetu, nemáte možnost předem vyzkoušet, a i jeho barva může vypadat ve skutečnosti poněkud jinak než na vašem monitoru. Pokud vám přišlo zboží, o které sice stojíte, ale nevyhovuje vám barva či velikost, existuje samozřejmě možnost vyměnit ho za to správné. Prosíme, informujte nás emailem či telefonicky.

POŠTOVNÉ

Konečnou částku, včetně poštovného, kterou budete platit při převzetí zásilky, uvidíte vždy v nákupním košíku před odesláním objednávky.

EVIDENCE TRŽEB

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Prodávající vystavuje účtenky dle zákona o evidenci tržeb v elektronické podobě zasílané emailem či v papírové podobě v závislosti na zvolené platební metodě a způsobu přepravy.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Nedílnou součástí obchodních podmínek je dokument Ochrana osobních údajů.